El canvi de gespa del camp de futbol es comença a fer visible
Les actuacions per a la instal·lació de la nova gespa artificial del camp de futbol municipal Josep Guardiola han iniciat aquest agost com estava previst i ja se’n comencen a veure els resultats.
El canvi millorarà les condicions de joc i entrenament del club de futbol, permetrà un ús més intensiu del camp i garantirà una superfície més segura i regular.
Una part de la gespa que es retiri es reubicarà a la zona de terra annexa al camp per guanyar un espai d'entrenament i escalfament. El projecte també ha incorporat més treballs addicionals: sanejar el terra al darrere de les grades, al lateral oest del camp i fins a la tanca existent, així com el condicionament de l'aparcament.
A més, el camp comptarà amb una nova xarxa de protecció, elements de protecció del rec i porteries noves.
Les actualitzacions s’han dut a terme després que el Ple ordinari de maig de 2026 aprovés la modificació de crèdit extraordinari de 600.000 euros per a la substitució de la gespa artificial del camp de futbol municipal Josep Guardiola.