Els Reis d'Orient arriben a Santpedor en una nit màgica que, tot i el fred i la neu del matí, no espanta els santpedorencs i santpedorenques

Dimecres, 7 de gener de 2026

Els Reis d'Orient van arribar a Santpedor en una nit màgica que, tot i el fred i la neu del matí, no va espantar els santpedorencs i santpedorenques que esperaven amb il·lusió la seva arribada.

Enguany, la cavalcada va comptar amb noves danses i coreografies, gràcies a la col·laboració de l'Escola de Dansa de Castellnou i, a més, el recorregut estrenava sonorització.

Les campaneres de Santpedor van fer repicar les campanes de l'Església de Sant Pere d'Or per donar la benvinguda a Ses Majestats els Reis d'Orient Gaspar, Melcior I Baltasar.

El seguici dels Reis va entrar a la Plaça a ritme dels Batukad'Or.  La batucada de Santpedor també va actuar després, per fer l'entrada dels Reis a Cal Llovet.

L'alcalde de Santpedor, Agustí Comas Guitó, els va fer entrega de la clau màgica perquè poguessin deixar els regals a les cases del poble.

La cavalcada va continuar amb molts santpedorencs i santpedorenques que seguien el recorregut per agafar caramels i saludar els patges, àngels i Reis.

L'Ajuntament de Santpedor vol agrair la gran tasca de la Comissió de Reis per l'organització, Brigada, Policia Local i personal de l'Ajuntament, així com a totes les persones voluntàries que han fet possible la cavalcada. També a la batucada Batukad'Or i les campaneres de Santpedor, per la seva col·laboració.

Darrera actualització: 7.01.2026 | 13:28