Les obres de pavimentació dels carrers Pons Grau, Monjo i plaça Sant Jordi garanteixen més seguretat a vianants i vehicles
Durant les últimes setmanes, han finalitzat els treballs de pavimentació, pintura i ampliació dels carrils i de la vorera als carrers Pons Grau, Monjo i plaça Sant Jordi. Al gener, s’acabaran d’implementar pilones, baranes i reductors de velocitat.
Les obres, que han comptat amb una subvenció de la Diputació de Barcelona, han permès pacificar la zona i millorar-ne la seguretat per vianants i vehicles.
S’ha reparat l’asfalt i s’han ampliat els carrils de circulació dels vehicles i l’espai de vorera pels vianants, redistribuint les zones d’aparcament. L’actuació ha comportat l’anul·lació de la parada d’autobús de la Plaça Sant Jordi que ha permès recuperar cinc places d’aparcament.
A més, s’ha creat un nou pas de vianants elevat entre el carrer de la Fira i la plaça Sant Jordi.
Paral·lelament, els carrers Canigó, Quintana i part del Pompeu Fabra, han passat a ser de sentit únic. L’actuació ha permès una circulació més fluida i recuperar aparcaments que s’han perdut en les obres de pavimentació del carrer Monjo.