Santpedorencs i santpedorenques celebren la revetlla de Sant Joan en una festa de foc, cultura popular i música

Dijous, 25 de juny de 2026

La Flama del Canigó va arribar el vespre del 23 de juny de 2026 a la plaça Gran U d'Octubre per donar pas a la mostra de cultura popular amb els Bous de Foc i la colla castellera de Santpedor.

Tot seguit, es va fer la lectura del manifest a càrrec de l'alcalde de Santpedor, Agustí Comas Guitó, després de la presentació de la presidenta del 2x2, Ïa Casanovas.

La nit va seguir amb el sopar popular i el concert de 4Cat i DJ Viñó.

Moltes gràcies al 2x2 per l'organització, a totes les entitats, així com persones voluntàries que hi van participar, i a totes les que vau venir a gaudir-ne.

 

Darrera actualització: 25.06.2026 | 15:16