L'Ajuntament ha obert el procés de selecció per a dues places d'auxiliar d'administració en el marc del Programa Treball i Formació

Divendres, 8 d’agost de 2025

L'Ajuntament ha obert la convocatòria per al procés de selecció de personal de dos llocs de treball temporal per a Auxiliar d'Administració, en el marc del Programa Treball i Formació 2025 del SOC, amb coordinació amb el Consell Comarcal del Bages.

Una plaça és per a tasques d'Auxiliar d'Administració de suport a l'Àrea de Serveis Socials i, l'altra, és per a tasques d'Auxiliar d'Administració de suport a l'àrea de Promoció Econòmica.

Es tracta de contractes laborals temporals per 12 mesos, destinats a Persones en Atur de llarga durada, No Perceptores de Prestació (PANP), que hagin estat DONO (Demandant d'Ocupació No Ocupat) com a mínim 6 mesos fins als últims 18 mesos anteriors a la data de presentació d'aquesta oferta de feina.

El salari brut mensual és de 1.536,44 € (14 pagues), per una jornada de 37,5 hores setmanals, en horari de dilluns a divendres de 8 a 15 h, i els dijous també de 16.30 a 19 h o bé de 17 h a 19.30 h.

Per accedir a una de les places es requereix una titulació mínima de graduat escolar o equivalent reconegut pel Ministeri d'Educació, coneixement bàsics d'Ofimàtica, tenir el nivell C1 de català o equivalent  i motivació i capacitat per a desenvolupar tasques generals i específiques del lloc de treball.

Les persones que vulguin sol·licitar l'oferta, ho han de fer a través d'una instància genèrica en línia o presencialment a l'Ajuntament, adjuntant el Curriculum vitae i la fotocòpia del DNI.

S'acceptaran sol·licituds fins al 10 de setembre de 2025.

Més informació: https://tauler.seu-e.cat/detall?idE5813ns=819230008&idEdicte=56

Per a qualsevol dubte, podeu trucar a l'Ajuntament 93 827 28 28, de 9 a 14 h, de dilluns a divendres.

Darrera actualització: 8.08.2025 | 14:04