Unes 160 persones van gaudir dels quatre espectacles breus del Test a Santpedor, en la seva 10a edició

Dimarts, 21 d’octubre de 2025

Santpedor ha sigut partícip un any més del circuit de microespectacles del TEST, que en aquesta edició ha celebrat els seus 10 anys i que diumenge a la tarda va fer reflexionar i riure de valent a les més de 160 persones que van venir a gaudir de les funcions.  Tres grups van participar del circuit de les obres: Mira'l als ulls, que es feia a l'Escola Municipal de Música; Clown on Popping, que es feia al segon pis de Cal Clarassó; i El Test, que s'interpretava a La Nau.

Un cop acabat el circuit de les funcions, els tres grups i més gent que s’hi van anar sumant, es van reunir a la plaça Gran U d’Octubre per veure l'espectacle de dansa, clown i titelles del Petit Vermell.

El Festival Test és una proposta que s’impulsa des del centre de producció cultural i residència d’artistes Cal Gras, situat a Avinyó, i amb el suport a la creació de la xarxa de Pobles Creatius, del qual Santpedor forma part. Les companyies interessades presenten les seves propostes a la convocatòria del festival i les propostes seleccionades poden ser programades pels diferents municipis durant els mesos d’octubre i novembre.

Més informació: www.festivaltest.cat

Darrera actualització: 21.10.2025 | 11:05