L’Ajuntament de Santpedor aprova la revisió de preus del contracte de gestió del servei de recollida de residus porta a porta

Dimecres, 1 de febrer de 2023

El Ple de l’Ajuntament de Santpedor, reunit ahir de forma extraordinària a la Capella de Sant Andreu, ha aprovat revisar els preus del contracte de gestió del servei públic de recollida de residus porta a porta. El dictamen ha comptat amb els vots a favor d’ERC i Junts per Santpedor (JxS), els vots en contra de la CUP i l’abstenció de Progrés Municipal (PM) i Santpedor En Comú Podem (SECP).

Actualment el servei de recollida de residus porta a porta es troba en ordre de continuïtat des de l’1 de juny de 2021 fins que es liciti de nou el contracte. A petició de l’empresa que gestiona el servei, el Ple ha aprovat ara la revisió de preus del contracte per fer front a la pujada de l’IPC interanual així com la liquidació i el pagament d’aquest increment de preu, amb el reconeixement extrajudicial de crèdit per fer-hi front.

El Ple, reunit de forma extraordinària, també ha aprovat la modificació prevista en el plecs de clàusules administratives que regeixen el contracte del servei de neteja dels edificis de titularitat municipal. El canvi es deu a la posada en funcionament del nou edifici de l’escola La Serreta, que fa incrementar les despeses de manteniment en augment d’hores i cost del servei, que ja s’havia previst i que estava pendent d’aplicar fins a la obertura de la nova escola. El dictamen ha comptat amb els vots a favor d’ERC i JxS i l’abstenció de la CUP, PM i SECP.

Darrera actualització: 1.02.2023 | 11:11