Les pisicines de Santpedor obriran aquest dissabte
Les piscines municipals de Santpedor enceten la temporada aquest dissabte 7 de juny, el primer dissabte del mes, coincidint amb la Festa Major de Santpedor 2025. La temporada finalitzarà el 14 de setembre de 2025.
Els abonaments es podran adquirir a partir de llavors a les piscines. Enguany, els preus s'han actualitzat amb la modificació de l'ordenança fiscal número 14, aprovada al Ple ordinari d'abril.
L’horari d’obertura de les instal·lacions serà de 10 del matí a 8 del vespre i l’aforament de la piscina es podrà seguir des de la pàgina web de l’Ajuntament.
Enguany s'han actualitzat els preus dels abonaments, que són els següents:
*A efectes d'edat, computa l'edat del dia que es tramita l'alta de l'abonament o s'adquireix l'entrada.
ABONAMENTS DE TEMPORADA
INDIVIDUALS
De 0 a 3 anys: gratuït
De 4 fins a 16 anys: 30 €
De 17 i fins a 65 anys: 45 €
A partir dels 66 anys: 20 €
INDIVIDUALS ESPECIALS
Final de temporada (agost-setembre) persones fins a 16 anys: 20 €
Final de temporada (agost-setembre) persones a partir de 17 anys: 35 €
ENTRADES DIÀRIES A LES PISCINES
Individuals dies laborables (de dilluns a dissabte)
De 0 a 3 anys: gratuït
De 4 fins a 16 anys: 3,5 €
A partir de 17 anys: 5 €
Individuals: diumenges i festius
De 0 a 3 anys: gratuït
De 4 fins a 16 anys: 4 €
A partir de 17 anys: 6 €
GRUPALS
Per grups escolars, grups d'estades esportives o casals, amb un mínim de 15 persones: 2,5 € / persona
**Les entitats registrades al REM gaudiran de la reducció del 50% del preu grupal per setmana.
Podeu consultar el reglament de les piscines aquí.
Consulteu l'ordenança de tarifes aquí.