És el model genèric de sol·licitud.
La presentació de la instància genèrica i la documentació adjunta (si escau), es pot fer en línia des d'aquesta mateixa pàgina o bé presencialment. Després, la vostra sol·licitud passarà al departament corresponent.
Les persones jurídiques (societats, associacions, etc.) i també les persones que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació obligatòria (advocats, procuradors, enginyers tècnics, arquitectes, metges, etc.) estan obligades a relacionar-se amb l'Ajuntament a través de mitjans electrònics per a la realització de qualsevol tràmit.
Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:
La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.
La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.
Gratuït.
El temps de resposta o resolució de la sol·licitud dependrà del contingut d’aquesta. El perÃode mà xim és de tres mesos amb carà cter general.
Qualsevol persona fÃsica o jurÃdica.
Cal presentar la sol·licitud complimentada presencialment a l'Ajuntament i acreditar la vostra identitat. Si el voleu omplir a mà , us aconsellem que imprimiu i utilitzeu el formulari adjunt, o bé demaneu-lo a l'OAC de l'Ajuntament.
Accediu a 'Tramitar ara' (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, DNIe, Cl@ve PIN24...), ompliu el formulari amb les vostres dades i l’exposició de la sol·licitud, adjunteu els documents escanejats (si escau) i envieu el formulari en lÃnia.