Sol·licituds de llicència d’ús privatiu d’espais i equipaments municipals per a activitats culturals, esportives o de lleure.
Cal adjuntar el formulari que correspongui a la instància.
Per aquelles activitats que impliquin un risc d’incendi forestal (barbacoes, etc.) caldrà l’autorització expressa del Departament d’Acció Climàtica de la Generalitat de Catalunya, és per això que caldrà adjuntar també la sol·licitud per trametre al Departament.
El lliurement de la sol·licitud NO implica que la reserva de l’equipament o autorització de l’activitat sigui efectiva, caldrà esperar a l’aprovació definitiva de la autorització.
La tramitació de la sol·licitud està sotmesa al Reglament d’ús d’equipaments i material municipal i a la normativa vigent aplicable.
Segons el tipus d’activitat, és possible el requeriment de documentació complementària i/o d’un pla d’autoprotecció (PAU)
El termini legal de resolució i silenci administratiu és de 3 mesos. Finalitzat aquest termini, l’efecte del silenci és negatiu.
Segons ordenances municipals.
Formulari annex a la sol·licitud d'autorització d'ús privatiu d'equipaments i/o material municipals amb afectació o no a la via pública
Sol·licitud d'autorització d'ús privatiu d'equipaments municipals amb afectació o no a la via pública.
només persones fÃsiques
Per entitats i persones jurÃdiques. ATENCIÓ! CAL OMPLIR EL FORMULARI I ADJUNTAR-LO A LA INSTÀNCIA GENÈRICA